söndag

haaaajhopp!

är hemma nu, har inte varit det sen i fredes så det känns skönt faktiskt. Elelr har varit hemma ett tag mend et har tagit mig en jävla tid att försöka skriva dessa två jävla meningar hahaha, nej men allvar. Här sitter jag nu, i mörkret, härlig musik och bara relaxar!

Min helg har varit ganska bra faktiskt, ganska lugn och skön, om man bortser från lite grejer som inträffat men annars har vi haft supertrevligt. Vi var ju och fikade i fredes, sen sov jag hos mögen, sen igår så gick vi ut och och satte oss på en mysig gräsmatta med filt och solade, där blev i fast hela dagen. Lite senare på kvällen drog vi ut en pytteliten runda, det var skönt väder då med.

Idag har vi bara typ tagit det lugnt ute, igen, eller vi drog hem till en kompis också en stund, bara satt och tog det lugnt och så. Tycker det har varit så fint väder denna helgen, hoppas nu att inte skitvädret gör en return och kommer tillbaka !

Hoppas att ni också haft en bra helg! (L) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />