sysslor just nu....

gokväll mina kära läsare! :*

klockan är snart tolv och i vanliga fall brukar jag typ göra mig i ordning för sängen såhär dags, men ikke idag! Är ledig från skolan imorgon, känns jättesjönt med såna här små pauser ibland faktiskt. Typ idag, jag vaknade elva och la i sängen till klockan blev sex ungefär, förutom när jag sprang upp snabbt och slängde in ett inlägg här för er.

Ja jag la faktiskt bara i sängen i timme efter timme, och bara rensade huvudet. Satte på lite låg skön musik och lät fantasin dra mig iväg. Bara låg under mitt sköna täcke och tänkte och tänkte, på allt som fanns att tänka på. Och sånt är ganska skönt faktiskt, att bara ligga göra ingenting. Fick iallfall en massa genomtänkt och det känns bra, det gjorde mig på bättre humör, iallfall en aning. musik gör verkligen mina dagar, de små noterna och ljuden kan skapa magi !

Sitter nu här och har nyss ätit lite nattkäk, mitt andra mål för dagen, har bara ätit frukost idag. Shit vad liten min magsäck är, fick knappt ner två mackor! Och jag var faktiskt ganska nyttig denna gången, åt mörkt bröd, applåder!

Nu sitter jag och smuttar på en varm dryck mamma har kokat ihop till mig, hon säger den ska få min hals att bli bättre. Det är nåt arabiskt skit som dom köpte från syrien som är gjort på blommor typ, såg skitkul ut är hon slänge ner en massa blommor i en kastrull med vatten, jag tänkte liksom "whaaat!?" haha men ja, bara till att lite på the arabic people, de är ganska smarta när det gäller sånt, hopaps jag iallfall. Om det inte typ är något gift som söver ner mig så jag aldrig vaknar, vem vet? haha nej skojar men nu säger jag godnatt, och så hörs vi imorgo, om jag vaknar upp dvs!

puss&godnatt!(L)


Kommentarer
Postat av: Anonym

förlåt men vem har dött ? :(

2010-04-29 @ 16:50:32
Postat av: Anonym

bloggaaaaaa!!!?!!?!?!!!!..... :)

2010-04-30 @ 22:07:39
Postat av: K L A U D I A

Ville bara tipsa dig om en grym sida!

http://fashionize.se/ref/3581 kan man shoppa, samla poäng genom att värva vänner, blogg m.m. Sedan kan man byta ut poängen till present kort osv.Det ända du behöver göra är att bli medlem där och bara börja samla poäng.



KRAM!!

2010-05-01 @ 15:17:25
URL: http://klaudiajasionek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />