tisdag.

hellu bebe!

sitter hemma och har nyss rest röven från soffan som jag suttit fastklistrad vid. Mår skit fan, känns som om spyan är uppe i halsen, inte mysigt kan jag tala om för er. Bara jag inte dragit på mig något jävla skitvirus nu... jävla mögabajs! zahte!

Skulle egentligen dragit till Latin idag ju för att kolla lite mer, de har ju sån informationsdag idag, men nej, det ser ut som om jag blir hemma idag. Ma girls får berätta till mig hur det var och så när de komemr tillbaka.

Jag sov ju hos mögen igår och vi satt uppe halva natten och spelade kort, så snacka om att jag var trött idag. mm puss på det! Men har vilat en del nu så är ganska utvilad, fast illamåendet vill ju dock inte försvinna..

hopppas iallfall att alla ni mår bra idag och får en fin dag!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />