dag 1 på malmö latinskola avklarad!

hejhopp!

är hemma från skolan nu..? känns kasnke konstigt att säga så fan haha, men i vilket fall som så är jag hemma från skolan. Min nya skola. Gud vad nervöst det var idag alltså men jag hade tur som hade några med mig som jag kände sen innan hehe, och att jag är social och inte den blyga som inte vågar prata med folk.

Min klass består av tre killar, och typ 20 (?) tjejer haha. Lite jobbigt faktiskt, jag pallar inte med så många tjejer, kan tänka mig hur mycket tjaffs och skitsnack det kommer bli i framtiden. kommer också lättare överns med killar en tjejer, fan vad vi tjejer ska vara komplicerade och jobbiga?

aja, övrigt så var min klass ganska bra faktiskt, alla var trevliga och vi hade ganaka kul. Kändes inte som att det var första gången man träffade dem eftersom att alla kom överens så bra och blev vänner direkt, jättekul faktiskt. Vi körde en massa lekar som man gjorde i typ lågstadiet och berätattade om oss själva, kändes lite löjligt men det var kul haha. Hoppas att ni alla andra som började skolan idag hade en bra förstadag! :)

guuuud jag är så trött nu! vill bara sova, men ska inte! ska kolla PLL nu så jag inte däckar. somna fan inte förens kl fem imorse och gick upp 8 haha, ska dock inte hände igen!

Kommentarer
Postat av: SIEL

allt är bra med mig, med dig? :D

2010-08-23 @ 15:35:52
URL: http://eemeliefransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />