frågor&svar

Anonym om movietime now!:

säg sen om den va bra eller inte ! ;)

SVAR: ja den var faktiskt ganska bra, men det hände inte så jättemycket i början av filmen, men den var ändå ganska bra. Älskar SATC-gänget, deras kläder och allting så tyckte om den iallfall :)


mikkela om movietime now!:

vad för hårprodukter&hudprodukter rekomenerar du?

SVAR: Hårprudukter som jag andvänder är inte så många, andvänder den Gliss Shea Cashemere serien. Dvs schampoo, balsam och leave in-kräm som man tar i efter att man duschat. De är jättera, luktar gott och håret blir jättemjukt... Hudprudukter är oftast nivea, den blå burken eller dovekrämer och de tycker jag är bra :)


kitty om movietime now!:

vilken skola kom du in på? Linje? o hur många poäng? vilka IG hade du på, när du berättade om de innan som du skule fixa till..

SVAR: Jag kom in på Malmö Latinskola och ska gå Samhälle- Mänskliga rättigheter/internationella relationer. NGick ut med 170 poäng har jag för mig, hade Ig i fysik, spanska och teknik, jag skulle fixa de men det blev så sjukt mycket annat. Jag ville hellre höja mig i andra ämnen än dessa så jag satsade bättre på de andra.


jäävlar vilka påsar jag har under ögonen på denna bild haha, litte trött maybe?
pussssssss


Kommentarer
Postat av: AMANDA FALK

guud vad fint hår du har :D

Gooood night & sleeep well!

2010-08-04 @ 01:38:04
URL: http://amandafalk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />