hello autumn


ni känner säkert också att vår sommar är slut och att hösten är pågång, jag vill ha en massa sånt här i min garderob i höst! En massa stickat, massa stora mysiga tröjor, halsdukar och allt som hör till hösten! Detta är nog det ända som jag ser fram emot när det gäller kylan, de snygga kläderna dvs haha. Hade satt ihop en perfekt höstoutfit med hjälp av kläderna och skorna ovan :)

svart/vit mönstrad tröja högst upp- bikbok
randiga nylonstrumpebyxor- bikbok
mörkgrå stickad tröja- monki
svart/vit/gtå mönstrad tröja- monki
ljusgtå stickad tröja- monki
halsduk- monki
höga boots- dinsko
låga boots- monki
ringar- bikbok


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur lång är du

2010-08-30 @ 00:49:40
Postat av: MyzaaN

för jag läser handel med inriktnign på eget företagande :D kram

2010-08-30 @ 13:56:30
URL: http://myzaans.se
Postat av: Anonym

sååå jäävla synd att en sån kanon blogg ( som bör upplysas mer av andra ) ska vara så dåligt uppdaterat :/

du gör verkligen ett kanon jobb med din blogg(Y) diggar den grovt men skulle va kul om du uppdaterade oftare..

2010-08-30 @ 17:21:42
Postat av: Anonym

sökte du in till kenzas & elite model look ? för om du är åtminstånde 170 tkr jag du verkligen borde!

2010-08-30 @ 17:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />