im home.. he he

JAHEJJJ!!
förlåt förlåt för min sugiga uppdatering, men har verkligen inte varit hemma! Jag måste verkligen bättra mig på det här med att komma hem tycker jag, ahr varit ganska kass på det. Nej men jag har varit med älskis nu i sju dagar i sträck haha, vet inte hur vi orkar egentligen... aja det är ett mysterium. Jag är iallfall hemma nu efter att ha avrit hos Reb sen i förregår. Igår drog vi hem till en vän och hade det ganska trevligt, en mysig hemma kväll med tjejerna helt enkelt...

Vi kom hem ganska sent så det blev sängen direkt när vi var hemma, sov ut ordentligt inatt dvs 12 timmar hehe, skönaste på länge ska ni veta. Sen idag har vi varit ute lite och så tills mögi kom och körde mig hem och nu är jag hemma och blir nog det ett tag, har nästan glömt hur det ser ut här hemma, så idag blir det att ta det lugnt och chilla med my family i think!


Kommentarer
Postat av: crem - music & a bit of fashion

sv: Mmh jag vet inte ...antingen hemmakväll eller träffa en kompis:D.



Cool bild!

2010-08-03 @ 18:53:26
URL: http://cremak.blogg.se/
Postat av: ELIN

svar;hehe då har vi kanske gått föbi varann utan att veta det ^^

2010-08-03 @ 19:40:05
URL: http://esks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />