im up!

ja förvånansvärt nog är jag vaken! och har faktiskt till min ännu större förvåning varit vaken sen en timme tillbaka. Trots att jag la mig runt tre tiden igår och höll på att dö här hemma! mina föräldrar drog ut vid tio tiden och kom inte hem förens ganska sen så jag var ensam, så var jag hela natten, och mitt jävla internet dooooog! jag var utan data heela kvällen och höll på att dö, bokstavligt talat.

Satt och underhöll mig med att spela röj på datorn och rita i paint haha! Ja till slut däckade jag och vaknade då nu, nu ska jag upp och göra iordning lite frukost till min hungriga mage :) !

förresten kommer min älskade syster hem idag efter lite mer än en vecka i Stockholm, har saknat henne super!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />