JERSEY SHORE (säsong2) NEEEXT!



åhh fan vad jag ahr längtat till säsong två kommer ut på tv, jag får panik alltså avdfan! Dom kan inte bara visa en massa reklam och göra folk hysteriska och sen inte säga när det ska börja gå.. dålig stil. Jag har för mig att säsong två ska vara ute snart men vadfan jag orkar inte hålla mig längre, haffade åt mig en hemsida där avsnitten från säsong två finns och nu ska jag bäääbka mig framför datorn och njuuuta av mina favorit gouidos&gouidettes!

Men anyway, är det någon som ahr en susning om när det börjar gå på tv igen så får ni emr än gäärna tala om det för mig! :) pusss sålänge!
hehehe :)

Kommentarer
Postat av: www.justgettinbetter.devote.se

vad heter hemsidan som avsnitten finns, vill se dem!

2010-08-10 @ 17:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />