Kommentarer.

Anonym om förändring:

hahahahaha det är inte ditt hår det är en av dina kompisars;)


jasi om förändring:

hahaha du passar i mörkt också men hundra procent peruuuuuk


Julia om förändring:

du passar i allt asså! gud va fint det blev


Nadia om förändring: S

vart blev jätte fint på dig :) mörkbrunt hade passat dej med men det blev asssnyggt ;)

SVAR: hahaha jag skojade faktiskt bara med er, hell no att jag klipper av mitt hår och färgar det. Men vissa av er gick faktiskt på det. Tänkte ljuga lite längre, men orkade inte haha, sen att många skrev att det blev helt fint o komplimangerna haha , kände mig lite dum, men tack iallfall hehe :$


Anonym om it feels just like it's heavens tuch:

tack för svaret, kan jag få city salongs nr då om du är snäll, tack ! :)

SVAR: jag har tyvärr inte salongens nummer, jag brukar ringa själva frisören och boka tid, alltså till hennes mobil.. vet inte riktigt om jag kan skriva ut det här haha, men ska fråga så skriver jag isåfall ut det imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />