kommentarer&svar.

Jessica om pretty little liars.:
Hejsan, gillar verkligen din blogg :)
Men undrar bara i vilken hemsida laddar du ner ?
Pusss

SVAR: hejsan, tack så mycket! :)
jag laddar ner ifrån
www.thepiratebay.org :)


Anonym om gårdagens outfit&facelook.:
du ska ju börja på latn typ övermorgon haha det ska jag osså, undrar bara kommer du börja med några du känner för du verkar nervös- e det en hel ny klass för dig elr känner du några som e nära dig som kmr gå i samma klass ?:)

SVAR: jo det är såhär att jag har turen att få gå med en av mina bästa vänner afrodite! som tur är. Sen så har man ju nu under sommaren hittat några andra tjejer som tydligen också ska gå i samma klass som en själv, så har snackat lite med några stycken, och så vet jag ett par andra också, fast känner inte dem direkt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />