kommentarer&svar.

Anonym om dagens video från karusellåkandet. tinitusframkallande!:
såg dej idag där haha. jag sa hej men tror inte du hörde mig eller så ignorerade du mej :P

SVAR: oo verkligen?! hörde verkligen inte isåfall, förlåt haha. vad synd :(

Anonym om NRJ in the paaaark!:
vilken tid börjar det ?

SVAR: haha tror jag skrev gaanska tydligt, "så klockan sju vid stora scenen, vi ses där!" ganska tydligt men för er som missade det så börjar det klockan sju, seven, 19.00, 7 :)

kitty om gina tricot.:
Hejhej!
Jag vill bara fråga hur du fixa din blogg och profil? Vill bara ha lite tips om hur du designa din blogg. den e ass fint :)

SVAR: hejhej! jag ahr faktiskt int designat min blogg något speciellt sätt, fixat det i paint hehe. Har bara samma bakgrndsfärg som på runt mina bilder, tack så mycket! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />