kommentarer&svar.

Anonym om some PIC'S from today.:

Jag har hört att citysalong har stängt? Har du ägarens mammas nr ? Lollo ?

SVAR: jag vet inte, tror dock faktiskt inte de har stängt, klippte ju mig där för någon vecka sedan. Och nej har tyvärr inte hennes mammas nummer.. "/


Anonym om some PIC'S from today.:

vaaaart är klänningen ifrån!? =)

SVAR: Klänningen är faktiskt köpt i Polen hehe :)


Anonym om grilltime!:

du liknar irakier ? äru de ?

SVAR: Japp jag är Irakier, och faktiskt första gången jag hör att jag ser ut som en irakier, eller arab överhuvudtaget haha :)


blabla  ([email protected]) om some PIC'S from today.:

Hejsan. Hur gammla är brudparet och vem av de är din kusin. Och hur gammal är din kusin? Är tacksam för svar.

SVAR: Min kusin är killen, och han är 24 år, vet tyvärr inte hur gammal tjejen är, men någonstans omkring där antar jag :)


amanda om videos från yesterday.:

vrf snackar du sa fullt?

SVAR: Jag förstod inte riktigt frågan, fult eller fullt? men om du menar varför jag snackar med en annan dialekt så är det för att jag skojade och var gaaanska oseriös. shit, trodde folk skulle förstå det haha


han till vänstar är min kusin.


min klänning som är ifrån polen.


här var lite frågor och så som jag fått :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />