rastlös jäveeeel!

shulululu!!

vad har ni för er denna onsdagen.. tror iallfall det är onsdag. Lätt hänt att man glömmer bort dagarna nu förtiden haha. Ja men det är onsdag såg jag nu. Själv har jag inte gjort mycket förutom att vaknat för någon timma sen, vilket var jättedumt av mig för jag har vänt på dygnet. Sen har jag ätit och kollat lite tv och nu hamnade jag här igen. Ganska dryg och tråkig dag idag så jag vet inte vad som händer. Orkar inte med något idag heller tror jag så jag bli nog bara hemma, kollar film myser och har en dag för mig själv bara. tror det blir bra så...

justdeeet, det är ju Ramadan imorgon. för er som inte vet vad det är så är det en månad varje år som muslimer fastar och så. Jag ska faktiskt testa att fasta någon dag, får se ifall jag klarar det. Har faktiskt fastat någon gång innan men alltså jag klarar inte av att vara utan mat, mår skitdåligt och så. Men eftersom att jag ändå vaknar så sent nuförtiden så kommer jag säkert inte tänka på att äta, så ska faktiskt testa och se hehe, make momma proud. :)


Kommentarer
Postat av: E M M A

sv: okej, jag svarar på kommentarer :P

hur mår du idag då? :)



har inte kunnat svara på kommentaren för jag har varit utomlands, men nu är jag tillbaka ;)

2010-08-11 @ 19:11:17
URL: http://lifebyemma.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />