torsdaaaaaaaaaaag

hellu bebeee!

är hemma nu efter en lång runda i typ hela malmö med Äff och Sanna. Eller nej inte hela malmö men typ lite överallt i stan, vi tog även en liten runda till Folkets park och chillade lite, HEEEHEEE JAA! haha nej skojar men ja äkta alltså! nej okej sluta nu va...

Åkte iallfall upp till stan och smög mig in i barista och där stod hon den jäveln, helt brun och allt, så där stod vi och kramades en stund, sen satte vi oss ner och fikade och snackade skit om att allt mellan himmel och jord som vi har missat de här två  månaderna vi varit ifrån varandra så det var jätteskönt. Kändes skönt att få skratta ut med någon som har lika fult skratt som mig hehe, utan att behöva skämmas ! =)

Nej men nu är jag hemma efter en lång och skön dag, ska nog ta och äta något eller så, tycker synd om min stackars magsäck. Hoppas iallfall att ni andra också haft en lika bra dag like me! pussieees :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />