kommentarer&svar.

Anonym om random.:
vart har du köpt skorna och när ?

SVAR: jag köpte skorna på DinSko i Maj någongong tror jag.


m om redo för festival!:
hej, t'nkte fråga di.. mitt hår är skörd och torrt tjockt o fult och kan absolut inte platta det., vad rekomenderar du och huur plattar man håret. min tar ungefär 2h

SVAR: hejhej. ojj låter jobbigt. men mitt hår är faktiskt också ganska jobbigt att platta eftersom att det är tjockt och så, dock inte lika mycket nu då jag tunnade det när jag klippte det. Men jag brukar göra så att jag delar in det. sätter upp över håret i en boll, tar typ högst upp vid öronen och uppåt, så sätter jag upp det medans jag plattar nederhåret, sen när det är platt sätter jag ett gummiband på att att det inte ska blandas med de oplattade, så släppar man ner överhåret och plattar det också


såhär typ.. hahaha ! så jävla fail men jag försökte iallfal rita så tydligt som möjligt, hoppas du förstår haha :)


emalie  om brrrrr:
e han ibbe sick i fcb din kille?

SVAR: nej verkligen inte! haha får man fråga varför i hela friden du kan undra någont sånt?

Kommentarer
Postat av: lala

HAHAHA ofta ibbe, ue fyfan han är så äcklig :(

2010-09-01 @ 10:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />