@ älskis place!

hejhopp gullingar! freeedag idag, känns så jävla skönt, fyfan! sååå skönt. Har inte blivit mycket bloggande idag eftersom att jag inte har varit hemma och är fortfarande inte det. Efter skolan drog jag hit till rebecca som jag inte varit hos på sjukt länge, så det var på tiden att träffa min lilla sockertopp! Sitter iallfall hos henne nu och emilia gör oss sällskap, vi bara sitter och snackar skit och har trevligt med vår ostbricka som reb gör i ordning nu. vetifan vad den tjejen sysslar mede, hon tvingar mig att äta sylt, lök brieost och kex, på samma gång! Känner mig en aning utsatt, men ja, rebecca och hennes idéer ...

Ikväll ska vi nog bara mysa och ha kul här, finns inte mycket man kan göra, inte så att man kan gå ut eller något i denna äckelkylan så vi blir nog här.

Och förresten så vill jag bara säga tack så mycket för alla fina och snälla kommentarer jag får, blir jätteglad. Vet att jag får en del mindre snälla, men ni andra, jättegulliga, tusen tack till er! Och jag välkommnar alla mina nya läsare och hoppas att i stannar och tycker om det jag skriver! pusss på er alla och ha en superfin fredags kväll!! :* :*


Kommentarer
Postat av: Sara - Only me

sv. äntligen fredag så har man 5 uppsatser/labb rapporter som ska in på måndag..

2010-12-03 @ 20:32:30
URL: http://ssasas.blogg.se/
Postat av: ALICE

sv, ja och uppsatser i slöjd är inte direkt roligare-... :(

2010-12-03 @ 21:40:25
URL: http://aalicejunman.blogg.se/
Postat av: Sara

Det klart att vi fasnar..det är alltid kul o läsa din blogg..lycka till

2010-12-04 @ 09:28:45
Postat av: Fredrika

nu ligger vinnare av veckans blogg ute, kika in om det var du som vann, om inte så har du en ny chans nu igen! :)

2010-12-04 @ 11:13:28
URL: http://ffredrikaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />