home sweet home!

är hemma nu ifrån Nelly. Har spenderat kvällen där med emma och antonia, och fy datan avd mycket vi har ätit. Eller alltså speciellt jag. Idag illafall jag, har ätit för en hel månad! Först sushi lunchen idag, åt så jävla mycket för det var så helvetes gott! Sen hos nelly beställde de familjepizza men det år jag inte, kladdkaka stoppade vi också i oss i massor, grädde, glass, godis, två flaskor läsk. Herregud mår illa bara jag tänker på det haha.. Men ahde iallfall jättetrevligt ikväll, massa skratt, kortspelade och mat blev det. En ganska lugn och skön helg..
Men ja är iallfall hemma och och är supertrött så ska nog slänga mig i sängs och sätta på en film att somna till med syster, hoppas ni har haft en fin kväll iallfall. pusspuss!

Kommentarer
Postat av: D

yeaah haha från iran:)

2010-12-12 @ 03:30:57
URL: http://wrapmywords.blogg.se/
Postat av: Sara

Vad lik kenza du är! Du hör det säkert jätteofta :P

2010-12-12 @ 11:25:29
URL: http://sassiefierce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />