icurl.


jag skulle ju som sagt ha håret på nyår så som någon utav de videosarna jag la in häromdagen. Testade den första och det blev faktiskt riktigt snyggt, och det var ganska enkelt att göra. Fast ska pyssla om den lite grann bara, några få ändringar. Dock ser det lite konstigt ut på bilderna men det ser mycket bättre ut i verkligheten. Bäst att ha frisyren testad och bestämd redan nu så man inte får panik samma dag, så börja trixa och testa med kläder, smink, hår och allt vad det nu är! :*

Kommentarer
Postat av: D

skitsnyggt!



sv: haha du hade ju en navelpiercing precis bredvid i örat eller så kanske jag såg fel haha:S

2010-12-30 @ 00:02:01
URL: http://wrapmywords.blogg.se/
Postat av: D

sv: ah haha tänkte väl! det va fan nice ju haha kanske borde ta ut min och testa sj;)

2010-12-30 @ 02:21:54
URL: http://wrapmywords.blogg.se/
Postat av: tania

var köpte du din och hur mycket gav du ungefär ? kramar

2010-12-30 @ 11:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />