karma is a bitch !



hahahahaha. ja alltså jag kan ju inte vara frisk, nu är det bekräftat! jag vet att jag alltid misstänkt det och folk omkringa mig sagt det men nej nu jävlar, nu är det hundra procent säkert att jag inte är frisk! Såhär ser min näsa ut nu, eller gjorde för en kvart sen, nu är den bara svullen och ful...

vi stod i hallen hemma hos min syster för att säga hekdå så skrattar jag åt min mamma för en grej och jag har en jävla tendens att blunda när jag skrattar och böja mig fram och tillbaka, och rätt som det var "BOOM!" och så blev det svart, och ingen skrattade längre.. Sen öppna jag ögonen och där var den jävla metallstången som jag hade svingat mitt huvud rakt in i! och då jävlar, då skrattade jag tio gånger mer än vad jag gjorde innan jag slog i mig.. karma säger jag mina vänner, karmaaa!, skratta aldrig åt era föräldrar...

och jag har suttit hela bilresan hem och bara skrattat i baksätet åt mig själv..

Kommentarer
Postat av: nalin

Du har ett exotiskt utländskt utseende, jag undrar om du har utländskt påbrå?



Hoppas du svara:D

2010-12-05 @ 20:13:12
URL: http://nalinss.blogg.se/
Postat av: nalin

Du har ett exotiskt utländskt utseende, jag undrar om du har utländskt påbrå?



Hoppas du svara:D

2010-12-05 @ 20:13:29
URL: http://nalinss.blogg.se/
Postat av: nalin

Sv;Tänkte väll. för du ser väldigt exotisk ut väldigt vacker är du!!:)

2010-12-06 @ 15:39:03
URL: http://nalinss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />