meeting kenza.

herregud! Att gå i klackar sen klockan åtta imorse tills nu är verklinge inte OK, helt ärligt... fy vad ont jag har, skorna är dessutom nya så det gör ännu mer ont eftersom att jag inte hunnit gå in dom eller vänja mig vid dom..

aja är iallfall hemma nu, efter skolan drog jag till Entré, vi hade tänkt träffa Kenza. Hon skulle ju komma klockan tre, men Sturup, flygplatsen, var stängd så det blev massa krångel, så hon kom inte förräns klockan halv sex typ. Lite dryg att vänta men men.. vi gjorde det iallfall haha. Fy vad mycket folk det var som bara väntade och väntade. Vi hade iallfall tur oh stod längst fram i kön så vi var då en av de första som fick gå och få en bild signerad, krama henne och ta bild. Hon var jättetrevlig och söt och det var faktiskt kul.. :), vilka av er var där?

är iallfall hemma nu och är heeelt slut kan jag tala om för er, helt jävla slut! Mina ben värker, mina skulderblad gör ont och jag är trött! Ska kolla lite på bilderna nu som vi tog idag så lägger jag nog upp några här... :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />