onsdag.

hej mina sockertoppar! hoppas att allt är bra med er, här är det iallfall toppen. Kom nyss in från kylan som höll på att ha ihjäl mig, fyfan alltså. jag hade gjort vad som helst för lite värme och sol nu, typ en eller två veckor i Thailand hade inte skadat...

Iallfall, hade prov i psykologi idag, det gick faktiskt ganska bra kändes det som, håller tummarna för att resultatet blir detsamma. Lätt hänt att man tror man har gjort skitbra ifrån sig sen får man det där fula jävla IG:et haha.... Har tänkt att gå upp och slänga i mig lite gröt, är sjukt hungrig. Har börjat äta onyggheter som ett jävla svin fan, måste tagga ner lite, så där passar gröten bra in som middag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />