tisdag- no time!

oh herregud, förlåt för min superkassa uppdatering idagh. Har inte varit hemma och har haft mycket att göra. Först skolan, sen stack jag hem till rebecca för hon skulle tattuera sig så självklart måste jag vara där och hålla hennes hand, hem, ut igen med syster och köpa på Donken, kom hem för en stund sen, har nyss tjockat mig coh NU äntligen kan jag sätta mig ner och blogga, så sorry evrkligen för den kassa uppdateringen...

annars då, hur mår mina små änglar? hoppas allt är bra med er, själv är det jävligt stressigt, måste hinna duscha snabbt sen sätta mig ner och plugga röven av mig för jag har psykologi prov imorgon, håll tummarna för att det går bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />