tisdag sucker.

hej bloggen!

kom nyss hem från skolan, sitter tillochmed nästan med ytterkläderna på, sitter och försöker sparka av de satans stövlarna samtidigt som jag skriver haha. hoppas ni haft en fin arbets/skol-dag ! Min har varit ganska bra faktiskt, la mig ganska tidigt igår ju så fick sova ut ordentligt så det kan nog vara en av anledningarna till att min dag var bra kan jag tro.. ser ni, det lönar sig att lägga sig i tid!

Idag är det tisdag så senare drar jag iväg mot det kyliga stallet där jag ska hopplahoppla, dvs rida. Idag är det hoppning så jag hoppas det går bra, sist jag hoppade, eller försökte, jag kom ju inte så långt, trillade ju av och skadade axeln, u remember?? aja idag kommer det säkert gå galant! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />