lördag.

shulululu!

Japp, jag är vaken sen typ en timme sen. Till att börja med måste jag klaga på min sömn inatt, no good at all! Till att börja med att jag delade säng med ett mongo som verkligen inte kan hålla sig på sin halva av sängen. Sen nu kommer det värsta, att jag får ett samtal klockan SEX på morgonen och NÅGON (nu ska vi inte nämna namn chrillebooi) ber mig komma ut och "lira fotboll på skolgården"! Och jag som hatar att bli väckt på morgonen, men det var faktiskt en aning kul. Trodde först jag hade drömt om det, men icke, kollade samtalslistan imorse haha. Efter det jävla samtalet låg jag bara o försökte somna om, lyckades dock tillslut.

Japp nu sitter jag här klockan tre på eftermiddagen och ska gå upp och äta "frukost", eller mellanmål blir det ju då. Man kan inte äte frukost klockan tre. Lördag idag ju, sista kvällen idag att hitta på nåt innan f*ttskolan börjar, ångest on life! :(


oh yess, we like that stuff! delicious!


Kommentarer
Postat av: alexandra

Jag gissar på att det mongot är emma haha! Känner igen mig isånafall :)

2010-02-28 @ 13:50:37
Postat av: Humle

awesome ! :P

2010-02-28 @ 19:36:53
URL: http://grux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />