onsdag.

godmorgon? nej det känns way to fel för att säga nu haha, men det är morgon för mig typ. Jag vaknade för ett tag sen, men har gjort ett par saker först och så.

först har jag tränat lite hehe, har börjat med det nu faktiskt, ska bli nyttig och shit! Iallfall en aning nyttigare än vad jag är. Men iallfall det här med träningen är inget värsta, utan jag har faktiskt hållt på med det ett tag, brukar antingen träna direkt när jag vaknar eller på kvällen. Ska fan ta och bli duktig här va! Så nu sitter jag med min nyttiga lunch som består av cornflakes och mjölk. *bra raghad!*

Sen så har jag även målat naglarna, och smort in mig med BrunUtanSol, ett måste haha. Ska bli så jävla brun att det inte är sant, vänta och så får ni se. Aja sitter just nu och lyssnar på lovely music och bloggar, vad som händer mot dagen är inte planerat ännu. men pusses sålänge ! (L)


seeeeeer ni hur nyttig!?


hej goda oboy.


bästa BUS-krämen någonsin.


blev rött idag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />