söndag.

hejhopp sockertopp!

Vad gör ni en sån här söndagskväll? I vanligt fall skulle säkert de flesta av er göra er i ordning eller så skola för morgondagen. Men icke denna söndagen nej, för imorgon är det ingen skiiiiola, det är lov mään!

Aja själv sitter jag här med Y och R och vi gör ingenting annat än att nyss ha tjockat oss med värsta middagen, kyckling och potatis, ohh fyfan vad gott det var. Men nu får jag liksom den efterkänslan "jag borde inte ha ätit så mycket", är vääldigt bekant med den känslan då jag verkligen inte kan säga stopp för mig själv när det gäller mat, just lvoe it! hehe (smygfetto).

Ikväll blir det massa mer tjockande (som det har varit hela helgen) med en massa godis, chips och annat onyttigt. Jag lär komma tillbaka till skolan 50 cm bredare tror jag höhö. Men ni får ha en fortsatt fin söndagskväll! ♥♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />