19 juli ♥

hej vänner!

är vaken nu faktiskt, det är första gången på hela sommarlovet som jag svoer såhär sent... får lite ångest när jag sover bort dagarna haha. Iallfall så stack jag ut igår med emma och emma, vi var ute och cyklade, sen drog vi hem till emski lite och åt och så, eller vi försökte äta, det gick inte så bra...haha. sen drog vi ute igen och sen blev det hem till mig, vi var ensamma tills kvällen, så kollade vi film och så tills vi däckade. Men när jag vaknade så var det bara en emma som låg i sängen, den andra jäveln hade stuckit hem haha, fyy!

sitter iallfall nu och väntar på att hon andra ska vakna, ni anar inte hur roligt tjejen sover, med handen över ansiktet och sånt, vetifan vad hon sysslar med haha...

förersten så lover jag att svara på rågestunden idaaaaaaaag! så kolla in sen igen. :)




ni kanske blir förvirrade med alla emmor, men detta är emma som ligger kvar här :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />