förlåt förlåt!

för min kassa uppdatering , men har inte varit hemma som ni kanske märkt. Har varit hos rebecca och vi har haft en massa kul. vi var ju i kalkbrottet igår och badade och det var sjukt skönt faktiskt, det var jättefint i vattnet och det var allmänt skönt... När vi drog hem var vi bara ute och tog det lugnt med folket och så.

vi kom hem till mig idag och vi ahr varit ute hela dagen, vi träffade melisa som jag inte sett på sjukt länge, sen skolavslutnignen var det nog, för den jäveln resta och kom hem för nån dag sen, så jag melisa och rebecca ahr suttit ute och tagit det lugnt och pratat och så. Lite senare kom jäzzo och gjorde sällskap, saknat den busen också ja. Så det var faktiskt skönt att träffas nu efter ett bra tag. Vi har nyss ätit och så, så ska vi snart dra ut igen sen hem till melisa och där blir vi resten av kvällen så tyvärr blir det inte mycket bloggande :/

men jag hoppas ni får en fin fredagsklväll! ta hand om er :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />