fråga&svar

Anonym om vilken färg?:
wow, var får du all inspiration ifrån :), hehe var kommer du ifrån och varför söker du ej till modell :D

svar: haha ingen aning faktiskt, den bara ploppar upp i huvuvdet på mig. Jag kommer ifrån Irak, eller mina päron är födda där, men jag själv är född i Jordanien. Och det här med modellandet... jag ville det sjukt gärna innan, verkligen. Sen vet jag inte, tröttnade på hela den här grejen med att kolla agenturer och så men har varit hos en agantur och blivit fotad och fått kontrakt men har inte skrivit på, vet inte varför, kände bara att jag inte ville just då. Men jag älskar faktiskt att fotas och så, tycker det är skitkul! :)



två bilder som jag tog förra året, fy satan vad kallt det var kommer jag ihåg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />