helllu boobies!

hejhhhhhopp!

hemma nu! och jag går som en kärring med böjd rygg, kan inte sträcka upp mig har så jävla ont i min rygg efter allt skit, måste verkligen ta det lugnt nästa gång. Oh herrejisses, jag är så trött att jag inte ens är trött längre och jag vat inte vad jag ska ta mig till, vill bara slå med en gurka på mitt huvud. Varför, det jag inte faktiskt..  Mitt rum är typ omrenoverat så mamma tvingar mig att städa mitt ruuuuum, ni anar inte hur detta känns för mig, jag blir djupt sårad, jag måste städa och jag evt inte vart jag ska börja för det ligger saker överallt!

Iallfall så har det varit en jävligt lång natt/morgon för oss och den ska vi inte prata om för då blir jag bara ännu mer trött haha nej men jag orkar faktiskt inte skriva ut allting och så, men vi träffade upp resten av mögisarna igår och så hade vi en massa kul, slutade dock med att vi la occ klockan sju imorse och steg upp igen klockan tio, vilken grej va vavavava!!

nej men mitt humör är lite skadat nu som ni säkert fattar, brist på energi och allt annat som krävs för en normal kropp ska funka. Inte för att jag kan påstå att jag är normal men jaja whatever...

snart kommer lite bilder och sånt från dagarna som varit...

pussieeee!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />