helsingborg today.

gokväll folket!
har nyss duschat och fräschat upp mig lite efter att ha varit i Helsingborg, det är ju Helsingborgfestivlen som pågår nu och idag var sista dagen. Det var ganska kul, hände dock inte så jättemycket som på Malmöfestivalen så jag ser verkligen fram emot Malmöfestivalen som är om typ två veckor. ohh längtar... fast än att det mest är en massa fjortisar som springer runt och sprutar ner varandra med skum, så är det ändå kul haha :)

vi hade iallfall ganska kul idag och sån tur är hade vi fint väder också, och jag vill helt seriöst spy nu, har ätit så mycket att jag inte vet vad jag ska ta mig till! Sockrade munkar, sen världens störta och godaste nachostallrik.. yummiiie! Är iallfall proppmätt nu och sitter här och mögar, är ganska trötta faktiskt så vi vet inte vad vi ska pyssla med nu, hoppas ni haft en fin kväll! :)


denna dagens alltså.... minnneeen säger jag bara, det är nästan exakt ett år sedan, i oxie :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />