PIC's. day on the beach


har presic kommit ut ur duschen och sitter med den feta handduken runt mitt huvud. Kom hem från stranden för en stund sedan, det var faktiskt jättekul, vi grillade god mat, spelade brännboll och tog ett kvällsdopp i det sköna vattnet som solen värmt upp hela dagen. mysig dag såattsäga... förutom de satans flugorna som bildade moln över oss och förföljde oss haha. Varje år är det någon liten parasit som bestämmer sig för att erövra Malmö, detta året är det antagligen bananflugorna, kommer ihåg förra året då det var nyckelpigor överallt, bokstavligen öveeerallt!

jaja iallfall så är jag faktiskt jättetrött trots att klockan bara är elva men jag ska nog sitta kvar en liten stund till sen kryper jag ner under mitt sköna kalla täcka och drömmer mig bort tills imorgon bitti, ni får ha det så bra tills dess, puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />