:(

hej är hemma från avslutningen nu... är egentligen inte alls på humöf för jag har gråtit så mycket idag att jag har blivit sömnig. Hatar verkligen den här dagen, känns verkligen helt sjukt att vi alla ska gå skilda vägar, olika skolor, inget mer "kom vi drar till konsum" eller " äsch vi skiter i spanskan idag". nej för nu är det slut och jag inte insett det förens idag när vi verkligen allihopa stod och störtbölade och kramades och sa hejdå till varanarda. Vill verkligen inte sluta, vill bara gå om nian, vara kvar på den jävla skitskolan som jag hatar att älska. usch nej nu blir jag tårögd igen, men vadfan, sånt är livet, nu går vi alla olika vägar och förhoppningsvis håller man kontakten med de flesta, eller de närmasta rättare sagt. Men tack för alla dessa åren vi haft tillsammans, vi är oslagbaa och jag kommer sakna er alla supermycket! ♥♥


Vi hade ju akrneval och bal igår, det gick super, en massa skratt, gråt, god mat&dricka, musik och massa dans. Lite för mycket dans tillochmed haha. Ja ni vet när man har blåst jättemycket eller skrikit så blir man skityr, och i och med det var så varmt och kvavt där inne så blir det ännu jobbigare, så ja till slut svimmade jag, det var den jävla "Boten anna" låtens fel, haha nej men jag vaknade upp av att jag skrattade. ibland undar jag ifall jag är mänsklig...

Ja och karnevalen gick också finfint, vi hade jättekul och snartlägger jag upp en massa bilder för jag orkar inte skriva, är alldelles för uppspelt över en grej jag måste gå och ta itu med nu hehe, pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />