onsdag!

hellu, är hemma nu, har fan knappt varit hemma sen i fredags så nu får jag faktiskt ta och stanna hemma ikväll. eller nästan, ska snart iväg till stallet, men efter det ska jag verkligen bara vara hemma. Har nästan glömt hur et ser ut här hemma. haha. Iallfall så har jag och älsklingen varit sen i lördags så vi tänkte ta paus nu för veckan, det räcker för jag känner att vi snart hade haft ihjäl varanda, men det blir ju så när man är för mycket haha but i love u anyway!

Ja nu sitter jag här och har typ precis kommit in från det otroligt sköna vädret vi har idag, har legat ute och schteeeekt hela dagen nästan och så har jag provat lite bikinis och allmänt sommarkläder som jag ska ha med mig till TURKEY next week, satan vad jag längtar, ska bli skitkul! :)

Hoppas iallfall att ni haft en bra dag och får en fortsatt fin dag, nu drar jag iväg till stallet och myser lite med hästarna ! (L)


Kommentarer
Postat av: Rayanhelena

This is the coolest web site I have seen for ages, excellent work and content.

2011-05-17 @ 14:53:47
URL: http://rayanhelena.blogger20.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />