sunny day in Malmoe

shulululu !

är hemma efter en jättemysig dag med min älskade kusin Raya i stan. Hon har ju flyttat till Stockholm och därför har vi inte kunnat träffas så mycket, vilket är synd eftersom att vi alltid har jättekul tillsammans. Men idag äntligen tog vi oss ut en runda tillsammans. Vi drog ner till stan denna otroligt varma och soliga dag, fyfan vad skönt det har varit de senaste dagarna med alla skön sol som vi fått! Iallfall så har vi som sagt spenderat dagen i stan, blev glass och jordgubabr i solen, satt och tog det lugnt i Gustav och vid kanalen och så.

Malmös gator var verkligen fullsmockade med människor idag, åh jag älskar att vara ute i stan på somrarna, det är så härligt och alltid en massa folkisar hehe. Och för att inte tala om alla skrikande och hoppande studenter som gled runt på en massa lastbilsflak och skrek och tutade och hade sig. Jag blir helt så rörd när jag ser det, vet dock inte varför haha, men det känns helt så "awww :(" , jättegulliga verkligen. Bara tre och ett halvt år till för mig.. hehe.

iallfall, sen kom även Rayas kompis Frida, jättetrevlig tjej förresten, och gjorde oss sällskap, och vi bara satt och tog det lugnt vid kanalen med lite skön musik och massa snack. Så min fredag har varit jättetrevlig och jag hoppas att alla andra också hade en fin fredag, puss!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />