sunny day!

hejhopp! vilket underbart väder vi ahr i Malmö idag då, jätteskönt faktiskt. vi ahr ju haft ett sådant trist väder på sista tiden. eller det har ju avrierat sjukt mycket. ena dagen är det underbart väder medans man andra sekunden kan undra om vi ens är i mitten av juni...

Men är iallfall jätteglad att vi har haft så fint väder idag, ahr legat ute och solat och slappnat av hela dagen. Vaknade runt tolvtiden av att jag kände hur ångesten höll på att ta död på mig eftersom jag såg hur fint solen sken utanför mitt fönster medans jag bara låg och sov så jag tvingade upp mig själv och fortsätte sovandet ute på madrassen i solen och där har jag ållt mig i stort sett hela dagen. Har även grillat med familjen och ätit en massa gott, bla en supergod kladdkaka, gjorde även en god svalkande smoothie, yummie! JA min dag ahr varit ganska lugn och skön, ikväll vet jag inte vad som händer, får se senare, hoppas ni haft en fin dag! (L)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />