hemma nu!

japp är hemma från mitt och J's lilla adventure. Kom dock inget fram till så mycket, så vi får se hur våra planer blir. hoppas på det bästa iallfall. Aja sitter nu iallfall här och äter ballerina kladdkaka och doppar i mjölk, överpuligt fan! hehe, känner mig som ett litet barn.

Är skittrött nu och har ont i min piercing så det är tummen ner där faktiskt. Justdet, jag hann aldrig berätta vart jag piercade mig haha. Gjorde det i naveln iallfall. Har tänkt på det ett tag men inte riktigt vågat, jättetöntigt jag vet. Men till slut bestämde jag mig äntligen, men snacka om att jag bombade med bedövning haha, men det gick jättebra och den är jättesöt :D


vad tycker ni? :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

skit fint! :D

2010-03-16 @ 15:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />