måndag.

hejhej, är hemma från skolan efter en väldigt ansträngande danslektion, är helt slut nu. Har dansat och dansat så vaderna och låren gör ont, men kul hade vi iallfall. Skrattade en jävla massa haha.

Är iallfall hemma nu och sak strax upp och fylla min fede mage med någonting, för jag känner inte hunger så jag får väl gissa att min mage vill ha påfyllning eller nåt. Ny vecka då, nya läxor och nytt skit, men en sak som är superhärligt är att vi har studiedag på onsdag så det är tummen upp där.


Kommentarer
Postat av: Bianca

SV: Mina kompisar gick precis hem, men ikväll ska jag göra läxor tyvärr:/ sj då?:)

2010-03-08 @ 17:59:24
URL: http://biancaevans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />