dagens skratt!

hahaha asså jag kan verkligen inte sluta skratta när jag ser dessa två viderosarna! Den första är under vår dansträning i skolan till dansuppvisningen på idrotten. !. aylin (hon till vänster) ser ut som den yraste människan på jorden, men jag kan inte blame her, hon är turk det förklarar allt haha nej skojar sötis men hon ser bara allmänt dum ut! 2. Rövningen på äff i slutet är bara fööör rolig, jag fick ont i magen så mycket som jag skrattade då alltså guud.

Och den andra videon är resultatet av all träning, alltså uppvisningen. Den var fanimej för bra, speciellt vår "slänga av kläderna"-grej där i slutet, ser ut som små FBI-spioner när vi springer fram efter att ha klätt av oss, och sen lägg märke till att jag hoppar för högt och nästan flyger över bocken haha, och sen vårt lilla "snap!" i slutet haha, nej vi är för söta, bara kolla och enjooooy! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />