frågor&svar. (sorry hehe)



har fått lite frågor igenom dagarna som jag bara inte hunnit svara på eller så, har absolut inte ignorerat dem haha. sorry. Men jag tänkte svara på ett par nu, de är nog mest angående min piercing som jag la in video på häromdagen.

fråga1: som sagt, sorry har inte hunnit. :( hoppas du läser svaren nu iallfall.

fråga2:  kommer faktiskt inte ihåg. senil eller något, haha nej men har för mig att jag inte behövde, elelr har faktiskt ingen aning.

fråga3:hejsan, kul at du gilalr min blogg! :), nej jag fick som tur var inga infiktioner efter att jag piercat mig. Det gäller att tvätta ordentligt som piercaren säger åt dig att du ska göra och hur och hur ofta. med rätt medel och sånt. Min mage var ömtålig i ett par dagar, men inte så värst, mest att jag inte kunde böja mig så hastigt eller slå något mot magen, annars var det helt vanligt. Jättemånga sa i början så "ja du kommer inte kunna ligga på magen" o blabla, så jag tänkte shitt, jag som alltid sover på magen, men det gick helt okej att ligga på magen, gjorde inte ont. :)

fråga4: Min mage är inte på humör för bild just nu haha så jag får se kanske senare. Jag gjorde min i en studio som ligger vid Limnhamn tror jag, hos en kille som heter Emilio, han är ganska bra, de flesta av mina vänner har gjort hos honom. I navel, tunga, läpp, osv. Det kostade 200:-, fast då får man ta med egen läkestav, annars kostar det 300:- tror jag. Jag hade bedövning, Emla tror jag den heter, den finns att köpa på apoteket. Den hjälpte ganska mycket tycker jag, men asså även om det gör suuuperont så varar inte smärtan i mer än 2 sekunder typ sen är det klart så man hinner inte känna av något haha.

Hoppas ni fick svar på det ni ville, och är det något mer ni undrar så är det bara att fråga på! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />