fredag finally, ingen bra start dock!

ja.. hej.. på er! *andas som ett svin*, är så jävla trött att jag knappt kan snacka haha. vilken helvetes dag jag och D har varit med om, helt jävla sjukt! Nu ska jag berätta för er så ni kan tycka synd om mig... jo såhär började det, jag skulle ju till bokskogen för att göra orienteringen, annars får jag inte godkändt i Idrott, så jag och D tog bussen dit klockan halv nio imorse, men bussf*ttan släppte av oss i BARA så vi gick hela vägen från Bara till Torup, med våra fötter! i regnet, och vinden som typ nästan välte omkull mig, usch usch, jag var så nära på att ge upp, men fan heller, jag är ingen ge upp-are! så vi kämpade hela vägen tills vi kom fram och gjorde den jävla orienteringen, jobbigt som satan men we did it! Känns faktiskt som en lättnad nu att det är avklarat, ska aldrig mer skjuta upp någonting viktigt, för det bara förföljer en anyway! Är iallfall hemma nu efter ca. 3 timmars nonstop gående, och det känns super att bara ligga nu och relaxa för fullt!

Har bestämmt att jag inte ska göra ett piss idag, ingen utgång eller någonting, ska bara vara hemma och ta det lugnt, (det o-lugna får vänta tills imorgon he he!), så idag blir det väl vara hemma, kanske kolla film, SOVA(!!), eller bara pyssla om my self, det behövs, tycker jag borde spendera lite mer tid med mig själv, det är faktiskt ganska skönt... hoppas iallfall ni har en fin fredag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />