kvällens facelook&outfit.


såhär ser jag ut ikväll. Vet liksom inte om det blir kallt eller så så jag tar med en kofta över tröjan ifall att. Och såklart skinnjacka också. Är inte riktigt klar än, har bara håret kvar, det är inte mycket, bara att ta ut flätan sen är det klart haha. Hade bara fläta för jag orkar inter ha håret hängandes överallt nu när ja sminkade mig och så. Så nu återstår bara att fixa det sista, gå upp och rensa mammas/pappas plånböcker och sen vänta på rorsan och hennes brother&cousin. Hoppas ni alla får en förhoppningsvis lika fin kväll som oss! ♥


OBS! TILL SYSTER: VA VAKEN TILLS JAG KOMMER HEM! HEHE PUSS! :*

Kommentarer
Postat av: Amanda

vad är användarnamnet & lössenordet till afrodites blogg ?

2010-05-30 @ 19:11:14
Postat av: ALexandra

kan du nt visa en bild på din mamma o pappa ? skulle vilja se hur de ser ut om du liknar de ;P

2010-05-30 @ 19:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />