lite off typ..

ja hej hopp! vet att jag varit lite frånvarande från bloggen de senaste dagarna, men det har varit som en liten paus. Har hänt lite grejer som gjort att jag varken orkat eller kunnat blogga... iallfall, skit i det nu.

Hoppas att ni alla mår bra! Solen skiner iallfall i vårt fina Malmö (och förhoppnignsvis i resten av sverige också) och det får mig att må toppen! Har varit ute och legat i trädgården med min mumsiga Ben'N'Jerry's och tagit det lugnt i det underbara vädret med mina kusiner. Rebecca sov även här igår och vi var för det mesta med mina kusiner, ute och lite så, vi drog även till dom på kvällen och kom hem runt halv ett tiden typ. Vi gjorde inte mycket när vi kom hem bara satt och pratade och så tills vi däckade.

Jag sov ju hos rebecca i förregår till igår. Efter Valborgs-firandet eller vad man ska kalla det? I fredags så drog vi iallfall på fest hos en vän, där var en massa trevligt folk och vi hade faktiskt jättekul. Fast vi var inte fär så jättelänge, senare på kvällen drog vi vidare och var ute lite och så, sen blev det för kallt så vi drog hemåt. Vi stack då hem till mögis och sov där. Hoppas att ni också har haft en fin valborg, och att ni tagit det lugnt och varit rädda om er själva, som väldigt många inte gör på Valborg ha ha :)

ohh just ja! det hände en sjuk sak igår när jag var hos rebecca, vi skulle gå och sola hade vi tänkt så när vi gick in i solariumet så mår jag helt plötsligt jättedåligt, jag började skaka, andas konstigt och blev jätteyr. Kunde inte ens stå på mina ben och blev superblek i huvuvdet. Till slut trilla jag nästan omkull så jag fick lägga mig ner och vila lite där, sen när vi typ skulle börja röra oss efter en stund för jag mådde bättre, men exakt när vi går ut blir jag yr igen och fick lägga mig ner utanför solariumet, UTOMHUS, på marken. så mögis fick springa och köpa vatten och godis åt mig, hon tyckte jag behövde godis, vet dock inte varför, men det hjälpte haha. Så där blev vi kvar ett tag, sittandes på marken, i väntan på att jag skulle blir bätte, ända tills jag blev det och vi släpade oss hemåt. det var inte alls en mysig upplevelse kan jag gott tala om för er! :(


Nu är jag iallfall ensam hemma och ska snart upp och tjocka mig med något, har fanintet ätit något idag sen frukosten så det är nog på tiden! pussa er! (L)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />