måndag, skjut mig!

hejhopp alla gays out there!

vad har ni för er en måndagskväll som denna? Ja själv sitter jag nere vid datorn och mögar mig, medans Y&R itter uppe och kollar på film. Har faktiskt inte bloggat på skitlänge, som ni märkt, så jag lämnade dem en liten stund, de klarar sig säkert fint utan mig hehe.

Iallfall så har dagen varit ganska skön och chill! Det har äntligen varit lite fint väder idag, eller fint kan jag ju inte direkt kalla det, inte jämfört med vad de jävlarna i stockholm har det, förtsår inte detta faktiskt. Hur kan de som är högre upp i landet ha finare väder än oss som är närmre ekvatorn??? :(

Ja, några vänner kom iallfall över och vi grillade och åt och drack en massa gott och bara tog det lugnt. Nu är vi proppmätta och belåtna, eller iallafall jag, har typ grillat 20 kg marshmallows och tryckt i mig de som en fatkid! satan vad gottis det är! ^^

nu ska jag kolla igenom bilderna som togs idag och se ifall jag kan slänge in några här hehe, puss sålänge.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad jobbar dina föräldrar med?

2010-05-17 @ 22:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />