onsdag

heluuuuuuuu! idag är min lycklighetsnivå nästan på topp, det mesta tack vare det fina vädret vi har haft idag. Blev otroligt chockad imorse när jag gick till skolan, det var supervamrt. Redan vid 9 tiden, så varmt brukar det inte vara vid den tiden. Solen sken och den varma luften var superskön! :)

Jag hade det lite stressigt i morse och jag hatar att stressa, men ändå hann jag som tur var göra min älskade jordgubbs smoothie (eller smoofie som jag säger hehe) som blev min goda frukost, så en bra start på dagen, uppfriskande smoothie och härligt soligt väder, det gillas!

dagen i sig har varit ganska skön, kort och så, hade även nationella i fysik, det gick väl typ sådär haha, men orka helt seriöst. Jag ahr fanimej börjat snea på skolan nu den senasta tiden och vet inte om jag orkar hålla ut i ytterligare tre veckor till! men i will make it, de sista två veckorna kommer bli superkul, läger, karneval, danskväll på törringe lund, bal och massa annat skoj så jag ser ändå fram emot de två sista veckorna :)

Ja vad gör jag nu? sitter med min goda kopp te (börjar nog bli beroende av te) och lyssnar på music och ska plugga lite, jaja my ass att jag kommer plugga, vem försöker jag lura haha! men ska ta det lugnt resten av dagen, sen ikväll blir det mot stallet och rida, kulkul! pusspuss! (L)


älskar&saknar dig mitt hjärta...♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />