@ school määän

hejhopp, sitter just nu i datorsalen i skolan och ska egentligen arbeta, men äsch vadfan, lika bra att slänge in ett inlägg till er stackars små söta läsare hehe. Är iallfall cp trött eftersom att jagvar vaken till typ två igår och vaknade sju imorse, så jag är typ stendöd nu! Menmen det ända som får mig att vilja leva idag är kvällens Ugly betty, desperate housewives och cougar town hehe, mitt liv är super ! haha nej men alltså jag lovar att tisdagar får mig att må bättre, ett stort tack till kanal5! =D

nej tycker fan synd om min vikarie, han har ingen chans i denna klass. Det har ingen vikare heller för den delen. Vet inte varför men jag har alltid felt sorry for vikarier, ohh gud nu när jag tänker efter vad min klass har utsatt vikarier för. Vi har haft dem utspringande ur klassrummet gråtandes, skrikandes, rasande, och ja allt möjligt ni kan komma på... he he :)


denna pumpar vi för fullt här in videhoodskolans datasal! nej skojar, lyssnar på den tyst och lagom nivå hehe, vill inte störa de andra studerande eleverna som förhoppningsvis vill ha en framtid :) eller om jag ska vara ärlig så lyssnar jag inte på den, jag lyssnar på shakira-hips dont lie, men då jag skrev den första meningen så lyssnade jag faktiskt på den, så i stort sett ljuger jag inte haha, okej ska hålla käft nu pussa!




här bjuds på några otroligt seriösa bilder från denna otroligt seriösa lektion!! pussa er på gumpen! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />