thursday, no time for data

hejhopp! Ännu en lycklig dag här hos mig! Solen skiner, igen, och snacka om hur glad det gör en. Jag vaknade runt ett tiden, japp jag var inte i skolan idag heller för er som undrar. Vet inte vad det är med mig nu förtiden, ena dagen mår jag bra och andra mår jag kasst, idag var väl en av mina kassa dagar haha. Men jag blev ganska snabbt bra igen när min Y kom och gjorde mig sällskap ända sen jag vaknade. Och jag trodde det skulle vara skitväder idag eftersom att det stod att det skulle bli det i väderprognosen, men till min stora förvåning gick jag upp och var beredd på fult väder, överraskas jag av den mest skinande solen, och då blev jag ännu bättre ju! :)

Känns verkligen bra att sommaren äntligen är påväg, och hoppas inte den vänder lika snabbt som den har kommit, det är vi ju vana vid att det händer. buhu för det. Nej men har legat hela dagen och bara stekt i solen och det har avrit såååå skönt. Man känner fortfarande nu när man går ut att solen skiner lite grann och luften är varm, superhärligt!


någon dag sen när jag var hos bäth (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />