tisdag

haha förlåt för att jag lurade er igår, jag la aldrig in bilderna som jag sa att jag skulle. Men min bögiga syster kom och distraherade mig aldelles för mycket. Mögis gick iallafall nyss hem efter att ha sovit här inatt, och Y var här till ett igår natt. Nu sitter jag iallfall ensam och har nyss ätit frukost, och Ja jag har inte varit i skolan idag, *hemlig orsak*, haha nej skojis men ja skit i det nu. :)

Ringde nyss och väckte min andra mögis, Äff nämligen. Man sover förfan inte till ett på eftermiddagen på en vardag. (den jäveln var inte heller i skolan idag haha) så vi ska snart dra oss ner mot stan, vi har några äranden att ta hand om, mrs.Busy är igång ni vet ;) nej nu skojar jag igen, fan vad jag ask skoja hela tiden haha, nej men vi sak faktiskt fixa ett par saker, hon ska bl.a klippa sig och jag måste byta mina älsklingar och litta sånt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />