tordaaaaag

tjosan i trosan!

Sitter här och kämpar med att försöka att trycka på endast en tagent åt gången. Har ju fixat naglarna så det är skitlånga nu så är helt ovan och det känns jättekonstigt haha. De blev iallfall jättesnygga tycker jag, det var på tiden tycker jag. Måste ju ha fina naglar till imorgon kväll.

Är iallfall hemma nu och mina systrar är här och så, vi har nyss ätit oss mätta och snart spricker jag ! Nej men jag smög ner snabbt för att göra ett snabbisinlägg åt er sötisar. Är skittrött idag så ska snart plugga och lite sånt sen måst jag fixa lite grejer inför imorgon. Det är fredag ju, så jag och äff är bjudna på ett Bröllop som vi ska på. Det ska bli jättekul hoppas jag. Älskar ju bröllop hehe. Så jag vet inte om det blir mycket bloggande imorgon. Så jag tror jag slänger in en frågestund imorgon som varar under helgen eller så. Men ni får ha en in fortsatt kväll pussaaa :*


me&äm, love u <3

Kommentarer
Postat av: todeels

vems bröllop? rehams brors bröllop med saras syster?

2010-05-27 @ 20:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />